.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبخ کوبیده 100 متری در روز رشت
کباب کوبیده 80 تا 100 متری در روز رشت طبخ می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، 12 دی ماه از طرف شهرداری این شهر به عنوان روز رشت معرفی شد و سال گذشته در چنین روزی پایکوبی در خیابان علم‌الهدی رشت و انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی، «روز رشت» را بر سر زبان‌ها انداخت و در این روز شهرداری با شعار «رشت، پایتخت تئاتر ایران» مراسم جشن و پایکوبی راه انداخت که هنوز خاطره آن از یادها نرفته است.

کوبیده 100 متری در روز رشت

برنامه سال جاری روز رشت در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار گرفت که یکی از این برنامه‌ها طبخ کباب کوبیده ۸۰ تا 100 متری و توزیع آن در بین مردم است.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت درباره برنامه‌های هفته رشت اظهار کرد: طبخ کباب کوبیده از جمله برنامه‌های هفته رشت بوده که از 6 دی ماه آغاز می‌شود.

فاطمه قدیمی نخستین روز از هفته رشت را گلباران مزار شهدا با حضور خانواده‌ شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: دیدار اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته رشت است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه بازی‌های بومی‌ـ‌محلی و پخت کیک شهر خلاق از دیگر برنامه‌های هفته رشت است، خاطرنشان کرد: برای پخت کیک شهر خلاق جلساتی با صنف قنادان برگزار شده و قرار است دو قنادی با هزینه شخصی خود این کار را انجام دهند و کیک را در بین شهروندان توزیع کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت با اشاره به اینکه برای تهیه کباب و کیک نیازمند بستن اسپیس برای نصب تابلو هستیم، گفت: این کار حدود 15 میلیون تومان هزینه برای شهرداری رشت دارد.

به گزارش فارس، با رأی اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت مصوب شد مجموع هزینه‌های هفته رشت با ۲۵۰ میلیون تومان در شهر برگزار شود که محمود باقری‌خطیبانی و فرهاد شوقی به نشانه اعتراض نسبت به هزینه‌های هنگفت هفته رشت صحن شورا را ترک کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.